the sky full of star

the sky full of star

Monday, November 22, 2010

stress!!!

很多很多考试要来了!!!!!!!
很多很多project要做!!!!!!!
presentation!!!!!
日文测验!!!!!!!!!
哇 我的天
我很压力啊啊啊啊啊啊啊~~~~
我要读书 要读书!!!!!!!
可是 没有mood读 /\
瓦老 怎么办啦
不可以不可以不可以
不可以懒惰
现在就去读书


我的假期什么时候才要来 :(








耶耶 今天同学同学帮我做了指甲
我的右手指甲上面有domo :)
很可爱!
左手有苹果!
超爱我的指甲咯现在 :D






bio bio bio~~~
lab skill lab skill lab skill~~~
jap jap jap~~~
pharmaco pharmaco pharmaco~~~
come come come!!!!
pls stick inside my brain
quick quick quick!!!!

okay. i am mad. i am crazy. i am psycho.
cz i am too stress /\
and now, i become retarded ==

No comments:

Post a Comment